rasistisk lakrits som skapar beroende

Jag bakar för att bli av med mitt godissug. Fast egentligen vill jag bara ha sån där sjukt god finsk sötlakrits som jag alltid taxfree-sthoppar och som jag självklart åt upp igår kväll nyss hemkommen från kryssningen. Börjar man äta så går det inte att sluta. Jag borde köpa ett stort lager varje gång så jag har så det räcker, men jag och hamstring av ätbara saker är en omöjlig kombination så det skulle ändå ta slut på en dag med tillägget att jag skulle bli väldigt illamående.

Alltså, är det verkligen politiskt korrekt att ha negerbarn på lakritspapperet (och vad menar dem med det? är det lakrits för afrikaner eller är det en delingrediens?)?? GB får minsann massa skit så fort de har en glass som heter Nogger Black, men Fazer verkar ha lyckats komma undan i alla dessa år.

image602 helt okej
image603    inte alls okej...

image604 
...och vårens nyhet från GB (eller en sjukt rolig motreaktion på nogger-diskussionen)

Helga

Frida Öhrn - Release me
japp, den fina låten från den där reklamfilmen för..ehh..nån bil...hm, budskapet verkar inte riktigt ha gått fram om jag inte ens vet vilket bilmärke det är reklam för.

Kommentarer
Postat av: huvet

Hamstring av goda saker ÄR omöjligt. Slutar allt som oftast med magknip :(

2007-04-08 @ 18:22:14
Postat av: ia

kokoskonen är sjukt rolig! vet iofs inte om det är politiskt korrekt att tycka det.. förmodligen inte.. men jag fnissar lite i smyg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback