såhär roligt är mitt liv:

Alla vill säkert läsa vad jag har gjort idag, för mitt liv är så sjukt spännande, särskilt en dag som denna. Ironiska generationen..hrm, idag har jag i alla fall:

* Suttit på Dag Hammarskjöld-biblioteket med minst en jurist med välstruken skjorta, världens minsta dator, mycket blond flickvän och noggrannt flikerade böcker
* Köpt valborgsbiljetter på v-dala och grävt i faxhögar efter gästkortskopior
* Fikat nere vid ån med gräddig bakelse som gjorde mig mätt fram till halv åtta i kväll typ..
* Läst lite till, blivit lagom psykoanalyserad och cyklat hem till gnällig katt
* Lyssnat på Bright Eyes senaste skiva som är bra
* Sett på "Tack gode gud.." - kul program.
* Funderat över praktik men inte blivit klokare...funderat över min beslutsångest vad gäller typ allt (kunde t.ex. inte välja bakelse när jag var och fikade..)...slutat fundera och bestämt mig för att blogga ett fullständigt meningslöst inlägg om min dag i stället.

Varsågoda, det var en nästintill fullständigt redovisning av min dag.

Nu ska jag och bloggkollega beställa godisluktande bodylotions från
eleven.se...problemet är bara att jag är för fattig och för snål för att lyckas komma upp i ett sånt belopp så vi får gratis frakt...jag får skylla på att jag faktiskt är fattig student och ingen yrkesarbetande sjuk gymnast. Dessutom härmar jag hennes val av godislukt så vi kommer få planera våra insmörjningar så folk inte tror att vi är samma person....är ju lätt hänt annars eftersom vi redan blir ständigt anklagade för att inte har några andra vänner när vi träffar på de gamla vanliga personerna man möter varje gång man går ut...(vi brukar vara så stolta när vi går ut med andra, vilket faktiskt inte händer alltför sällan, så vi gärna visar upp de personerna lite demonstrativt sådär..)  

Helga

Eldkvarn - Fulla för kärlekens skull
både bloggen och skivan heter visst Svart Blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback