snodd lista

hittade en lista.. sjukt lång. förstår om ingen orkar läsa igenom den. jag gör nog mest listor för min egen ego-skull.. den ska icke publiceras på aftonbladetbloggen iaf!

 

Ditt namn: cecilia
Längd: 174 stolta centimetrar..
Spelar du något instrument: kan spela ngt fyrhändigt på piano med helga när jag är full. kan introt till "nothing else matters" på gitarr samt spelade saxofon i min ungdom. frågan är dock om jag kommer ihåg ngt av det nu..
Vem är snyggast: just nu.. hmm.. vet faktiskt inte.. blä..
Vem vet mest om dig: förhoppningsvis jag själv..
Vad vill du ha just nu: kortare pendelavstånd!

Vilka sjukdomar har du: patologiskt dåligt lokalsinne
Fobier: är ganska ofobisk av mig..
Känner du en snygg tjej: massvis!
Har du körkort: japp. får nog till och med övningsköra med folk.. beware!
Åsikt om jultomten: vi har aldrig haft jultomtar hemma.. skonad alltså.
Vill du gifta dig: nån gång så.. men inte ännu!
Tycker du att du är attraktiv? för tillfället är jag trött och tussig så svaret blir bestämt nej.

Din hårfärg och frisyr: mörkbrunt. eh. med massa jobbig snedlugg som vägrar växa ut..

Skolväska just nu: har ingen skolväska.. jobbväskan är en grå championryggsäck.
Har du glasögon: japp. fast oftast kör jag med linser..

Hur ser din plånbok ut: en vinröd grej som just gått sönder. misär!

Favorittv-program: house är det enda jag följer..
När ska du festa nästa gång: öh. fredag. hos helges classmate.

Vad köpte du senast: ett satans dyrt busskort.
Hur mycket pengar har du: typ inga.. allt är busskortets fel! morr.
Hur svarar du i telefonen hemma: "det är cecilia".. eller bara "cecilia"
Senast kramat: hm. ngn vän. helge tror jag.
Vem sov du hos senast: min stående bortamatch helge. ångestfritt å man får ett eget täcke.
Stjärntecken: skytt
Ögonfärg: blågrå
Kall favoritdricka: cola eller newcastle brown ale. mmm.
Varm favoritdricka: tahiti-te. eller pappas varma choklad!
Alkoholhaltig favoritdricka: cuba libre.
Säger ofta: "ynka"

Saknar du någon: näe.. det är tråkigt men praktiskt.
Du fikade senast: idag på jobbet.
Senast sedda film: eh.. vilken var det? gud, jag minns inte.. pinsamt.
Hur känner du dig nu: trött och virrig
Kan du laga mat:japp. fast jag är lat.
Vad pluggar du: ingenting.. bara hard work work..
Vad tycker du om fötter: fötter är ganska oviktigt. däremot skor!
Är du smart: smygsmart..
Snarkar du: nope.
Är du aktiv i skolan: absolut inte.

Homosexuell: näe. inte ens det är jag.. boooring.

ia

låt: chk chk chk - take ecstacy with me (magnetic fields cover)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback