to blog or not to blog..

Det har inte bloggats sen i fredags. Jag pratade med bloggkollega i telefon och hon undrade vad jag hade för mig nuförtiden "för du har ju inte bloggat.." och när jag sa "men du har ju inte heller bloggat sen i fredags!" fick jag svaret "men normaltillståndet är ju att du bloggar varje dag och jag typ en gång i veckan". Hrm. Det kanske stämmer.

Jag vet inte vad jag ska skylla på. Förutom att jag inte gjort så himla mycket att blogga om. Jag har typ jobbat , hånglat och längtat efter långa sovmorgnar. Jobbet kan man inte blogga om, dessutom har typ alla mina arbetskompisar råkat hitta aftonbladetbloggen...det är ångestframkallande när den syns på förstasidan. Nu har jag i alla fall bara två dagar kvar. Sen är det lite ledighet (med Barcelona! och mysiga sovmorgnar...) innan skola börjar igen...

Jaja, nu har jag i alla fall knåpat ihop några ynka rader ointressant information. Får väl se om inspirationen återkommer nån gång...

image698

Helga (och Zorro)

Voxtrot - The Start Of Something
har troligen hittat den på nån musikblogg nånstans, men jag minns inte var...





.

Kommentarer
Postat av: Jenny

men hallå? var är nì?

2007-08-20 @ 07:53:37
Postat av: Helga

Vi är tråkiga och bloggar inte...tydligen. Hmm. Hoppas att allt är bra med dig! Kram

2007-08-20 @ 11:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback