bioplaner!

hej hopp. idag är jag gladare. fördelen men mina deppningar är att de oftast är ganska kortvariga..
för tillfället sitter jag och sniffar på mina handleder där jag har lite ytterst god parfym. mums.
överväger att ta en tugga av mig själv..

jag vill gå på bio! helst "the golden compass".. har planer på att få med mig brorsan.. and i will most certainly not take no for an answer!
läste boken (böckerna, finns tre..) i min ungdom och de var minsann bra har jag för mig.

image755
pansarklädda isbjörnar..

image756
..och en flygande eva green. detta kan inte bli dåligt!

tjoho!

ia

låt: the wombats - lets dance to joy division
hörde den på p3 när jag var ute och cruisade med jobbilen. det gjorde min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback