intresseklubben antecknar

Idag är det soligt! Bara det gör att jag är på mycket bättre humör. Lite snö och typ fem minusgrader så kanske man kan få lite julkänsla också. Har julklappsångest och ingen tid att göra något åt ångesten (botas enbart genom julklappsshopping). Sitter och försöker skriva ihop något slags utlåtande efter att eftermiddagens patient inte behagade dyka upp (för ungefär femte gången i ordningen, suck!). Vill gå hem, men det får jag minsann inte på ett bra tag eftersom jag har en annan patient (som troligen behagar dyka upp) halv fyra. Ynk. Sen blir det mörkt och man vill bara sova.

I kväll ska jag bara ta det sjukt lugnt, titta på Bonde söker fru (yes, det är ungefär det jag ser fram emot mest nuförtiden) med Johan och Zorro samt frossa i naturgodis och pepparkakor. Sjukt skönt.

Jag har absolut ingenting att blogga om nuförtiden, så otroligt tråkigt. Nu har jag nedräkning till fikarasten...

Helga

The Pogues - Fairytale of New York
bästa jullåten..


Kommentarer
Postat av: kollega

jag är sjukt bitter över att mina sjukt behövliga julklappsshopping inte blev av eftersom sjukt glömska jag hade lagt det sjukt viktiga bankkortet i en annan plånbok än den medhavda. sjukt var ordet sa bull.

2007-12-12 @ 16:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback