intressesmurfarna hoppar!

eftersom bloggkollega har bloggat kan ju inte jag vara sämre.. eller jo, det kan jag.. men inte just nu.

jag lyssnar just nu på anna järvinens "jag fick feeling" som alla (okej, inte alla, men musikkritikerna) säger är ååårets bääääästa svenska skiva typ. eeeh. jag håller inte med för tillfället. möjligen är jag på fel humör, men just nu är den lite jobbig. alla låtar låter likadana i och med hennes speciella sjungsätt.. och jag orkar inte lyssna just nu.
skivtiteln är dock bra (man kan inte alltid bara gnälla..)
ska dock ge den flera chanser. senare. när jag orkar med hennes ljuva stämma.

idag har jag varit på sjukt gymnastmöte. och jag vidhåller fortfarande att jag inte tycker om möten. dock höll jag skenet uppe, även när de diskuterade hur tidskrävande det var att vara handledare till sjukgymnaststudenter från mälardalens högskola eftersom dessa inte kan något.
tjohoo.. hrmm.. jag som nu ska vara handledare till en stycke MDH-student i vår. vore ju tacknämligt om jag inte fick ett komplett blåbär. förhoppningsvis får jag dock en termin 5:a som har avverkat iaf en praktik  (MDH har bara praktik termin 4 och 5, termin 6-praktiken är valbar)

nåja. det blir nog bra. jag tycker det ska bli skoj. hahaa. jag ska lära den sjuka gymnaststudenten allt jag kan (vilket lär gå ganska fort i sann baloo-anda).

handledarutbildning nästa! (måste ju ta reda på vad blåbärs-sjukgymnasterna kan..)

för övrigt anser jag att cartago bör förstöras

ia

låt: stereo total - do the bambi
man kan "göra en pudel" och tydligen kan man "göra en bambi" åxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback