ÖG i bilder

eftersom ni alla blev såå besvikna över att det ej var några bilder i mitt förra ÖG-inlägg så kommer uppföljningen här. vi vill ju inte att våra tappra bloggläsare ska gråta sig till sömns i natt..

image761
helga drack rött vin ut vinglas. ia drack hemmagjord budget-sangria ur en syltburk.

image762
den obligatoriska toalettbilden (enda stället med decent ljussättning). innehållet i min syltburk verkar ha gjort verkan och jag ser överlycklig ut.

image763
detta kan möjligen också vara vi. nere i ÖGs varma källare. men ingen vet säkert..

vi har även tagit bild på en wannabe-engelsman samt kvällens DJ ätandes en ostmacka, men de bilderna publiceras icke. ni får fantisera er hur de ser ut istället..

nu ska jag försöka blåsa upp en luftmadrass. spännande.

godnatt på er

ia

låt: the flaming lips - yoshimi battles the pink robots (part 1)
hur kan man annat än älska en låt med en sådan titel? när han desutom sjunger att yoshimi äter vitaminer för att kunna besegra de onda robotarna blir det even better! sööööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback