fniltar samt utlämning av bloggkollega..

det är fredag och jag är faktiskt hemma. det är ganska sällan det händer. men det känns bra. bortsett från att jag känner mig lite ruggugglig och sitter under en fnilt.. och fryser om högerhanden gör jag as well.


den ruggiga ugglan helge i "hedvig".

jag och helga är ganska outlämnande på denna blogg. bortsett från gnäll. vi är mycket frikostiga med gnället. för att bryta vår.. eh.. mystiska image tänkte jag börja med att lämna ut mina kära vän lite.. en sådan riktigt bra vän jag är! skyller på att jag är en understimulerad rugguggla..

dagens helgautlämning:
helga har dansat poledance iklädd endast mycket lite kläder.. typ nästan ingenting.

nu ska jag lägga mig under min fnilt ett tag. fniltar är bra företeelser för en stackars rugguggla. kollegan helge är däremot ute och röjer på värmlands med sina spykologer.. värmlands är det bästa stället om man vill ha ett enkelt ragg. dock av ynka kvalitet, but still.. det brukade räcka med att stå rakt upp och ned och vänta för att ens raggstatistik skulle höjas har jag för mig..  frågan är dock om det skulle gå lika lätt nu när man är gammal och cynisk.. antagligen inte..

lika bra att sitta här under fnilten. och äta upp fjärdedelen kladdkaka som finns kvar i kylen.. detta kaloriintag gör förmodligen inte att mina odds förbättras till lågkvalitativt värmlandsragg om jag skulle få för mig att gå dit ngn gång. för tillfället värderar jag dock kladdkaka ganska så mycket högre än eventuella värmlandsragg.

over and out

ia, leg. rugguggla

låt: säkert - sanningsdan
säkert är så bra, så bra.. nämnde jag att hon är bra

Kommentarer
Postat av: Ida

gammal? fnys

Postat av: Helga

jag ska minsann komma på en sån riktigt bra utlämning av dig också nån gång när jag är mindre trögtänkt!

2007-02-24 @ 16:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback