hemmakväll med sonic, zorro och o.c

Det blev inget festande i kväll. Alldeles för trött efter föreläsningsspäckad vecka och faktiskt inte på partyhumör alls. Känns skönt att ha en helt lugn helg, särskilt som det är duggadags på måndag. Jag hade ju ändå inte tänkt gå ut i kväll, vilket jag tror att de flesta skulle göra senare. Det är ju klubb Knas på ÖG, helt okej klubb trots att hiphop inte egentligen är min kopp te.


I stället har jag legat i soffan och läst senaste numret av eminenta musiktidningen Sonic samt lyssnat på medföljande skiva. Dessutom har jag haft quality time med katt Zorro som legat på min mage när jag tittat på O.C och ätit godis. Mycket skön fredagkväll måste jag säga. Och vi måste gå på Debaser i vår. Bland annat Mountain Goats, The Long Blondes och Bright Eyes (!!) kommer att spela där. Jag tror att medelåldern på Debaser är typ 19 år, men sånt får man väl försöka bortse ifrån. Hmm, 25-årskris kanske? (O.C känns ju inte heller direkt övermoget, men jag tycker att man SKA få vara omogen ibland..ofta..).


85060-560 
Sonic - en sån riktigt god tidning (jag och pappa har en gemensam prenumeration som är mest fördelaktig för mig - jag får tidningen först, sen får jag även tillbaka alla gamla nummer + skivorna..hmm..jämlikt?)


I morgon borde jag tvätta och plugga. Roligare kan man ju ha det. Men...snart är det över!



Helga

Jamie T - Salvador
21-åring från wimbledon som blivit helt hypad, han är bra så det kanske är lämpligt..


Kommentarer
Postat av: anna wintour

Det finns en sak med bloggandet jag inte riktigt förstår? läs vidare på min blogg och skriv gärna dina erfarenheter neg som positivt med bloggandet. jag tycker att bloggare borde skärpa sig....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback