ia som KOL-föreläsare..

hjälp! jag råkade nyss tacka ja till att komma och hålla en ynka föreläsning om KOL för hjärt- och lungsjukas riksförbund här i hudiksvall.
min journalistmamma skriver en del om sjukvård här i hudiksvall och nu skulle hon alltså skriva om den lokala hjärt- och lungsektionen. hon nämnde för läkaren som var involverad att jag är med och leder en KOL-grupp på ackis, och han undrade då om jag kunde tänka mig att komma dit och prata om träning för KOL-patienter.
skvaller-mamma!


hilfe!

eeeh. undrar vad dom förväntar sig? hoppas dom inte tror att jag kommer ha en sjukt professionell overhead-presentation.. eller att jag är värsta KOL-experten.
ynk. önskar att jag hade min FYSS här.. (FYSS är sjukgymnasternas variant av FASS, men med lämplig träning, istället för läkemedel, för olika diagnoser..)

jaja. som sjukgymnast ska man ju kunna informera folk om det ena och det andra så det är väl lika bra att börja nånstans. det blir säkert kul. jag kan ju inte hinna ställa till med allt för mycket elände tycker jag..

over and out.

ia

låt: johnny cash - rawhide
en riktig vilda västern-låt. tror den varit med i typ filmer och sånt.. den är ganska kul iaf. fast johnny cash låter inte som han brukar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips från coachen: FYSS finns ju på internet! Hela boken! Det kommer att gå jättebra!!!

2007-02-06 @ 19:45:28
Postat av: ia

ja. jag kom på det.. har printat ut KOL-kapitlet. det löser sig nog..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback