köldskador och filminspelning

Har precis cyklat hem från skolan i kylan och har nu köldskador i ansiktet. Försöker fixa lite mat samtidigt som jag har intensiva msn-konversationer med Ia och Emma. Och är trött. Och hungrig. Som sagt. Har precis ringt och gratulerat broder Jakob på 22-årsdagen. Han passade på att gratulera mig på fettisdagen. Jag har faktiskt ätit en semla som Lina, som är tillbaka från sin långa spanienvistelse, levererade till mig lagom till lunchen. Underbart gott! Dessutom lyxade jag till det med ännu en fågelsångs-semla igår efter duggan.


Dagen har ägnats åt utredningssamtal som videoinspelats och granskats. Usch vad det är jobbigt att se sig själv på film. För att inte tala om att höra sin egen röst. Men nyttigt var det i alla fall och det gick ändå rätt okej för att vara första gången. Trots att jag inte kom på några smarta frågor och Sofia spelade klient med aggressiva tendenser som inte direkt gjorde det hela enklare. Har absolut ingenting att skriva känner jag nu. Vet inte varför jag satte mig här överhuvudtaget.

Ska trotsa iskylan och bege mig ut igen. Jag längtar till min säng som vanligt. Sov sjukt dåligt i natt. Igen. Måste börja sova bra snart. Jag brukar ju vara så sjukt bra på att sova. Om jag inte kan sova bra måste jag hitta någon annan talang. Hmm.

Helga


Feist - Lonely lonely


Kommentarer
Postat av: Sofia

Förlåt! Men du var jätteduktig! Ska skärpa mig till nästa gång...

2007-02-20 @ 18:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback