pappersanfall och ölhallucinationer..

nu är jag tillbaka på banan igen efter min lilla avstickare hem till mor, far, pälsig cat stevens och knäpp luna hund.

det är trevligt att vara tillbaka i kära flogsta igen. fast mitt rum har översvämmats av papper. jag misstänker att papprena har passat på att föröka sig medan jag var borta. det var inte sådana här överjordiska mängder när jag åkte.. hm. undrar hur papper gör när de ska bli fler? jag hoppas på delning. vill helst inte tänka på om mina papper skulle ägna sig åt ngn annan förökningsform..


papper som går till attack.

dock har jag gjort ett ryck och hjärtlöst förstört papperssamhällena som skapats på mitt skrivbord, min kista och mitt golv under den gångna veckan. undrar hur många pappersfamiljer jag ondskefullt splittrat?
..fast eftersom jag nu bestämt att papper förökas genom delning så blir det ju inga familjer! bara en hög med kopior. just det!
dessutom var det en kamp för överlevnad. det var dom eller jag..

nu är jag hungrig. det tar på krafterna att jämna pappersamhällen med marken.
ska se vad vi har i le kylskåp.. not much gissar jag.

ikväll blir det spel och öl. perfekt. jag är så newcastlesugen så jag.. hmm.. dör?

*dösrosslingar*

eh. man kanske inte rosslar när man dör av ölsugenhet iofs..  man kanske hallucinerar och slänger sig ut från balkongen? eftersom min balkong ligger på andra våningen tror jag dock inte att jag dör. hm. en fotledsfraktur möjligen. om jag inte hoppar med huvudet först. men det verkar för läskigt.. nån måtta får det faktiskt vara på ölsugenheten.

ja, nu har jag spårat ur lite här. så här blir det punkt. bestämt punkt.

over and out

ia, med ölsugshallucinationer

låt: maximo park - our velocity

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback