tillfällig labilitet

Under loppet av två veckor har jag avslutat två relationer med två bra människor.
Iskalla promenader och msn-blockeringar kanske är min nya grej?
Fortsätter jag i den här takten har jag snart inget umgänge kvar alls. Det känns ju mindre bra faktiskt. Tror att jag får sätta stopp här.
 
Jag tänkte medicinera mig med shopping och öl i kväll. Det kan säkert fungera mot tillfällig labilitet. Fram tills dess ska jag förbereda mig för ännu en videoinspelning och försöka få klarhet i eventuella jobbfrågor inför sommaren.

Helga

Alanis Morissette - You oughta know
arg och bra låt som går på repeat..

Kommentarer
Postat av: ia

lite monkishopping å två öl är precis vad en helga behöver tror jag bestämt.. det fixar vi ikväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback