billiga måndags-skor!

cheap monday har sådana riktigt söta skor. till sådant riktigt billigt pris dessutom. jeansen kan jag inte riktigt ha, men skorna går upp till storlek 46 typ så där finns det hopp för till och med moi! ska bara bli rik först..


kanske de här söta och anatomiska skorna med två korslagda underben?


..eller varför inte dessa med roligt mönster?

nu ska jag läsa lite ur min julklappsbok american psycho. hittills har patrick bateman hållit sig på mattan men snart borde han väl börja med sitt psykoptabeteende tycker jag.. hoppas det inte blir FÖR scary bara. blir höga elräkningar om jag ska behöva sova med lampan tänd.

ia, en smula morbid at the moment..

låt ur skivsamlingen: lars winnerbäck - timglas
jag tror det är hans girle girlfriend han sjunger till.. från skivan "söndermarken"

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilka snygga skor!!! Coola!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback