blogga bör man, annars dör man..

Välkommen till ännu ett gnälligt blogginlägg. Lovar att fatta mig kort. Det är bara det att jag inte har något vettigt att skriva. Då kan man ju tycka att det verkar lämpligt att inte skriva något alls, men jag har ett inre bloggbehov som jag måste få utlopp för. Alltså bloggar jag ändå.

Har inte alls mått bra idag till min stora besvikelse. Har mått ännu ynkare än igår och först nu på kvällen fått i mig lite kost i form av blåbärssoppa och en femtedels fiskgratäng. Dagen har tillbringats framför tv:n och första säsongens O.C (jag tycker inte om Marissa och Ryan, de är boring..Seth och Summer däremot!). Har varit uttråkad, illamående och känt mig latast i världen. Väldigt trist dag. Att jag dessutom var tvungen att sjukskriva mig och inte kan tjäna några pengar känns ännu värre. Dessutom är att ringa och sjukanmäla mig typ det värsta jag vet. Jag fattar inte varför jag inte kunde inse redan igår att jag skulle vara allmänt sjuk sjuk sjuk idag också. Jag hoppas verkligen att jag orkar ta mig till skolan i morgon. Jag måste liksom. Det är ju obligatoriskt hela veckan.

Nu har jag kollat youtube-videos, en annan aktivitet man kan roa sig med i timmar. Till exempel den sjukt roliga när Mat-Tina
gör kola!

Det här inlägget tänker jag most certainly not publicera på aftonbladetbloggen. Där finns det nog av bittra och gnälliga inlägg från min sida. Låter bloggkollega hålla ställningar där någon dag till. Och publicera roliga listor på saker folk sagt till oss till exempel...(fniss).

Helga

Ballboy - Sex is boring
jag gillar Ballboy, han har många roliga låttitlar...denna till exempel, eller varför inte "I wonder if you're drunk enough to sleep with me tonight".

Kommentarer
Postat av: Sofia

kolla in dessa skrattframkallande katter oxå! Då blir man iaf lite gladare när man har tråkigt å e sjuk! Å så ser du till å bli friskus fort!
http://www.youtube.com/watch?v=pIqhUCZgwXQ&mode=related&search=

2007-01-29 @ 23:20:16
Postat av: ia

bli friiiiisk. frisk, frisk, frisk.. /håkan

Postat av: Helga

Åh, sjuuukt söta katter..tack för länki!

2007-01-30 @ 19:40:37
Postat av: Sofia

Vassego! vad gör man inte för att pigga upp folk!

2007-01-31 @ 16:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback