en icapizza senare..

Det känns som höjden av sunkighet att glufsa i sig en pizza framför datorn. Inte blev jag helt mätt heller, men det var gott. Känns som om det blivit en hel del ICA-pizzor på sista tiden (ICA:s pizzor är typ bäst, de är billiga och deras mozarellavariant är helt underbar, övriga är också helt okej), jag har nämligen inte storhandlat sen jag åkte hem över jul och har nästan ingenting hemma. I morgon bör jag ta tag i det, men jag har ambitionen att cykla till Willys och det vet jag inte om jag kommer hinna med. På vägen hem blev jag också väldigt godissugen, funderar på om jag kan unna mig en påse godis efter att jag varit på terapi kanske..

 mmmozarella och tomat..

Tillbaka i skolan idag vilket kändes lite konstigt och inte alltför bra eftersom vi skulle sätta igång med världens rörigaste kurs igen. Vi ägnade första två timmarna åt att 1)berätta för varandra vad vi gjort under lovet 2)försöka reda ut vad alla moment egentligen går ut på och hur vi skulle dela upp det hela. Sen var det bara att ta tag i statistikdelen som vi i vanlig ordning inte fått tillräckligt med undervisning på. Jaja, på något sätt fick vi ihop det i alla fall. Trots att inter-itemanalysen visade att vi hade såna riktigt goda frågor så blev resultatet väldigt väldigt osignifikant. Jaha ja, tråkigt nog verkar inget samband finnas mellan neuroticism/conscientiousness och hög arbetstillfredsställelse. Åtminstone inte i vår klass. Booring. Nu har jag lite huvudvärk och känner mig helt trött.

Drömde en mardröm i natt. Det var egentligen mer en pinsamhetsdröm men det var det värsta jag drömt på länge. Jag var på en stor fest som någon jag kände anordnade, sen skulle det hållas tal och talet var så pinsamt dåligt plus att den som höll det knappt fick fram ett ord. Alla började vrida på sig och harkla sig och jag bara satt och önskade att det skulle ta slut och tyckte jättesynd om talaren och personen som talet var till. Jobbigt. Det värsta som finns är egentligen när tv-program är pinsamma. Som i "Bonde söker fru" när den unga killen skulle säga vad han tyckte om hos sin "dejt" och han typ bara rodnade och skruvade på sig och sa att "det är inte helt fel att hon inte är ful heller" ungefär. Nästintill olidligt, men ändå det som får en att fastna...haha, jag älskar svenska dokusåpor. Börjar jag titta har jag svårt att sluta. Det är liksom så..verkligt.

/Helga

Friska viljor - Oh oh
ett bra band som beskriver sig så här på sin myspace-sida: Two friends (Daniel & Joakim) decided to put all things aside after a simultaneous breakup with their girlfriends. Nothing was now more important than late nights and drinking, everything is good when you´re drunk. We all know it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback