en pizza skulle inte vara helt fel..

Jag sitter på jobbet och fantiserar om mat. Bakispizzan som jag borde ätit till kombinerad frukost-lunch-middag uteblev ju på grund av jobbande. Det känns som om jag skulle behöva den nu. Jag drömde cola-drömmar i natt, helt underbart att kunna gå till kylskåpet och hälla upp ett glas på morgonen. Sen drömde jag samma gamla dröm som jag drömt nästan varje natt de senaste veckorna, men med en viss variation. Budskapet är alltid detsamma. Jag behöver knappast en drömtydare för att luska i mitt undermedvetna, så glasklart är det.
 
Gask igår var rolig! Vissa mindre roliga inslag fanns också och det tar på krafterna att vara elak (jag är ingen ond person, trots att somliga tror det), därför behövde jag väldigt många starka drinkar och världens godaste lakritssnus (alltså, det smakade verkligen godis). 

Jag fick nyss för mig att en av de boenden hade rymt. Läskigt. Sist jag jobbade natt fick jag för mig att jag skulle bli mördad med kniven som låg framme (men när jag väl tänkt tanken tyckte jag att jag var så töntig som ens kunde tänka så att jag vägrade gå upp och kolla + låsa in den). Igår fick jag för mig att lägenheten och mina katter skulle brinna upp för att jag glömt plattången på, det var så jobbigt så jag fick vända halvvägs till v-dala för att dra ut kontakten (för jag hade faktiskt glömt den på, annars brukar det ju bara vara något man tror). Jag borde försöka sova nu, annars kommer jag vara död i morgon. 

/jourande Helga 

My darling YOU - Please don't talk to me, I fall in love so easily
nej, ibland krävs det faktiskt mer än så

Kommentarer
Postat av: ia

det krävs definitivt mer än ett litet talk..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback