latte = tant.

fellow bloggkollega har drabbats av temporär bloggskrivkramp. det har inte jag. i vanlig ordning har jag dock inte mycket att komma med. har gått en runda på stan, såg bloggkollegas former dejt på stan. trodde han var ute på sin AT-tjänst nu, men inte det. han går fortfarande runt på uppsalas gator och torg. hann dock inte se vad han hade för kläder på sig. vi brukar nänligen credda honom lite för hans kläder när vi springer på honom ute. en hobby vi har. han brukar ha sådana riktigt fina kläder generally.

efter denna spännande tilldragelse träffade jag josefin på cafe linné. eller linnéhörnan? eller vad det nu heter? det är ganska lömskt att ha två fik brevid varandra som heter typ exakt samma sak. det ena har massa saker och det andra har.. well.. mindre massa saker.
jag drack en latte. känner mig alltid så typ vuxen när jag beställer en latte. i hela mitt liv har jag kört med mjölk, läsk eller varm choklad med vispgrädde när jag fikat. de senaste gångerna har det dock blivit latte. jag är en tant!

85060-528

efter den vuxna latten fick jag spurta till ackis för att träffa mina coola KOL-patienter. jag var dessutom sen. det är inte speciellt vuxet.

nu hinner jag inte dravla på något mer. min roomie behöver hjälp med biomekaniken och jag ska se vad jag kan göra. hon står och stirrar uppfordrande på mig i dörröppningen at the moment..

till verket!

ia

låt: cloud cult - take your medicine
har nyligen springit på molnkulten och känner att jag gjort ett litet fynd..

Kommentarer
Postat av: H

eh, det kanske hade räckt med manlig stilikon?

2007-01-16 @ 19:27:02
Postat av: H

dessutom är det inte jättemoget att beställa latte, det är liksom den mesigaste formen av kaffe man kan ta, särskilt om man har god smaksättning som jag brukar ha när jag leker vuxen. Då är det egentligen coolare att stå för att man är barnslig och beställa en cola eller nåt.

2007-01-16 @ 19:28:21
Postat av: H

okej, tredje kommentaren gillt. Kan inte du skicka molnkultlåtar till mig vid tillfälle?..har försökt nedladda såna tidigare utan resultat..

2007-01-16 @ 19:32:28
Postat av: ia

äsch. det är inte alls mesigt med latte. ok, lite möjligen.. men det är äckligt med kaffe utan mjölk (hm. jag kanske inte är så tantig in the end..)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback