loud!

nu har jag avverkat ännu en rockkväll. igår var det loud på norrlands. jag går visst från hobby-brat till rockbrud. är inte särskilt lyckad som något av dem.. har ingen koll på vare sig champagne eller hårdrock. fick dock lite rockig allmänbildning på förfesten då helgas klasskompisar hade en hel uppsättning skivor med sig.. bra där.

på norrlands drack vi tequila (det smakar verkligen INTE gott.. varför tycker man ändå alltid att det är en sådan riktigt god idé att dricka det när man är ute? en av livets stora gåtor..). vi lyssnade såklart även på banden som spelade, randy från pite och durakov från uppsala (öronpropparna i. har tinnitusfobi) och dom spelade.. tja.. rock! resten av kvällen ägnades åt att röja runt på dansgolvet. där spelades PJ harveys "big exit". och miss universums "fertilize" lycka!
(gud så lättroad jag är.. några ynka låtar kan göra min kväll..)


här har vi randy.. deras sångare var helt kort. bara som upplysning.

vi var kvar tills dom stänge. en princip jag har. har man betalat in sig ska man ha valuta för pengarna. igår fick jag extra mycket valuta. jag tror jag var den sista som hämtade ut jackan. den såg väldigt ensam ut..

hempromenaden till flogsta var alldeles förskräckligt hemsk. jag frös ihjäl, hade sjukt ont i fötterna och vägen hade på något vänster blivit extra lång sedan jag gick där sist. började nästan grina av lycka när jag väl kom hem. sen åt jag två mackor och drack ett glas avslagen cola sittande på köksgolvet. det var alldeles för jobbigt att ta sig till bordet..

ia, leg. rockbrud.

låt: cansei de ser sexy - meeting paris hilton

nu har jag kommit till "c". den här låten spelades absolut inte igår.. däremot gillas den här hemma.

Kommentarer
Postat av: Helga

I wanna take you home, bitch!

2007-01-28 @ 19:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback