magiska siffror på katalin..

Såg att The Magic Numbers ska spela på Katalin på fredag. Det skulle varit hemskt trevligt att gå på. Tyvärr är det utsålt. Synd att man inte såg det tidigare, men extremt bra för min ekonomi då jag inte har råd med såna där hutlösa konsertpriser. Jag får nöja mig med att gå på såna riktiga billiga konserter i kombination med utekvällar på V-dala och Kalmars nationer. Tycker det är så riktigt bra av dem att få hit en massa bra band hela tiden. Härnäst är det Love is all på PangMusik (Kalmars) och Santa Maria (aka Maria från The Concretes) på Velvet (V-dala). Det är nästan för mycket roliga saker som händer på helgerna i denna stad. Tur att vi har nationerna. Men pinsamt nog har jag ännu inte varit på Katalin och det måste det bli ändring på...förr eller senare.


Helga


The Magic Numbers - Take a chance
denna låt spelades faktiskt på v-dala senast, tur att vi kreddade dj:n ordentligt...det var han så värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback