näe.. det blev ett gnälligt inlägg till.

varför måste man bli sjuk för? det är.. not very funny at alla! ikväll ska jag ut och äta med min coola KOL-grupp och jag kommer inte känna smaken av nånting. snyft. förra gången det var middag var jag också sjuk så då avbokade jag. denna gång tänker jag dock släpa dig mig själv.. om jag så ska dö på kuppen.

liksom fellow bloggkollega har jag sovit dåligt. tror det beror på den dumma filmen jag kollade på häromdagen. "american hanted" eller "american hauting" eller nåt i den stilen. jag som brukar bli kvitt min postskräckfilm-labilitet ganska snabbt. tydligen inte nu. blä.
får väl införa nattlampa eller nåt. fint att börja med det i en ålder av 23 år när man inte ens hade det när man var typ 7.

okej. detta blev åxå ett gnälligt inlägg. men när jag blir frisk och botad från min tillfälliga mörkräddhet så blir jag glad igen. lovar!

snörvel and out.

ia

låt ur skivsamlingen: rocky dennis - pocketful of money
från rocky dennis som sedermera blev jens lekmans EP "maple leaves". han är så sööööt. jag vill klappa honom.

Kommentarer
Postat av: Helga

Jag drömde en dröm om det här inlägget! Igår sa du att du skrivit ett gnälligt inlägg men jag kom inte in på bloggi så sen drömde jag att du skrivit typ "ynk, jag är fattig och jag får inga pengar till hyran" och jag tyckte helt synd om dig, men sen när jag kom till skolan kollade jag bloggen och såg att det inte var så illa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback