nyårsfirandet..

nu har vi nyårsfirat klart. v-dalas sylvestergask var stället och kvällens grej var att sjunga. vi sjöng hur mycket som helst. hann igenom hela snapsvisehäftet nästan och det brukar man aldrig göra på gasker. de få jag varit på iallafall. kvällen var mestadels trevlig med några ynkare inslag. vi hamnade tex vid det enda helt killfria bordet på gasken. det blev vissa svårigheter när vi skulle försöka skåla på det korrekta sättet när vissa av oss helt plötsligt var killar.


obligatorisk toalettbild.


cecilia gånger två samt en helga. vi lyckades hitta ett mellanrum mellan snapsvisorna där vi hann ta en sittningsbild.


middagens fingerrörelse.

puh. nu är det dags att ta itu med det kommande året. 2006 var ett helt okej år. liksom ett mellanår. undrar hur 2007 blir? blir intressant att se..
vi har iaf gjort en obligatorisk lista med nyårslöften. på den förra kunde vi bocka av över hälften av löftena. i år har vi lite seriösare löften. får se om vi klarar även detta.. vi har ju ett år på oss.

ett av mina löften var att bara äta godis på helgerna. det är ju hutlöst dyrt att gå till tandläkaren! dock är jag sjukt godissugen nu. hm. det är ju måndag. fast.. det är ju samtidigt helgdag! tror jag sneakar iväg till ICA och köper en liten påse gott.

over and out.

ia.

låt: sunset rubdown - they took a vote and said no
ännu en låt med rolig titel..

Kommentarer
Postat av: Helga

Hej hej. Ett sånt riktigt bra nyårsfirarinlägg! Jag sitter på jobbet och är hungrig på pizza...funderar på om folket vaknar ifall jag kokar mina nuddlar elelr om det finns nån macka jag kan snatta. Pynk. Är i vilket fall som helst inte det minsta trött nu vilket jag varit hela dagen...adjö adjö.

2007-01-01 @ 22:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback