skelögdheten bevisad!

japp. nu är det bevisat. jag ÄR skelögd! när jag var liten bebi skelade jag tydligen järnet med ett öga har jag nu fått höra. min morfar var alldeles bekymrad och undrade vad det "skulle bli av jäntan?"
hm . sjukgymnast tydligen. en skelögd sådan. inte nog med att jag är halvblind och har minus 3,75 i synskärpa tydligen.. fnys.

nu ska jag sura lite över mina tillkortakommanden på ögonfronten.

ia

låt: bondo do role - funk da esfiha
vad man kan göra med lite "summer nights" från grease..

Kommentarer
Postat av: Maja

Hihi. BJ sviker en aldrig, eller hur?! :)

Postat av: ia

nädå. vill man köa i hundra år och få förstörd frisyr samt betala hutlöst mycket för en öl är det stället man ska till. alla gånger!

2007-01-15 @ 16:44:02
URL: http://ynka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback