att göra i uppsala: promenera

ikväll tog jag och bloggkollega en promenad modell lång. det finns en finfin sväng mitt emot flogsta, på andra sidan 55:an. där har man allt som krävs för en lyckad promenad. åkrar, gräs och en mur. muren ska man balansera på. i alla fall gjorde vi det .. en barnfamilj som gick förbi kollade lite konstigt på oss och barnen frågade sina föräldrar vad vi höll på med.. hörde dock inte svaret. vi kan ev ha blivit psykfallsförklarade eftersom vi just då höll på att hoppa upp och ned på muren.



lämplig promenad-outfit består av jeans, randig tröja och mörk kofta eller jacka. samt håret i en hästsvans.

image687
helga gillar att leva farligt..

image688
nu när jag visat att jag är hoppkunnig kanske jag kan få bli gäst hos stina dabrowski/lundberg/"vad hon nu heter these days"..

vänliga hälsningar ia

låt: kaiser chiefs - ruby
wohoo! ny skiva på ingång! denna låten är lika billigt trallvänlig som låtarna på förra skivan, så det verkar lovande..
här finns den om man är sugen.

Kommentarer
Postat av: Kollega

Haha, det ser verkligen ut som om vi ringt varandra innan och planerat vad vi skulle ha på oss! Synkroniserat I say..

2007-07-26 @ 18:25:53
Postat av: fredrik

NIce:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback