testbakning

Jag provbakar chokladmuffins i min miniugn och lyssnar på en extremt snyftande psykoterapeut som sommarpratar. Det intressantaste med sommarpratarna tycker jag nog egentligen är musiken de väljer.

Här är några låtar som jag skulle valt om jag plötsligt blev inslängd som sommarpratare idag (hjälp, hemska tanke):

  • Shout Out Louds - Time left for love
  • Moneybrother - Just another summer
  • This Years Model - Ten o'clock murder
  • My Darling You - Please don't talk to me I fall in love so easily
  • Bruce Springsteen - Lucky town
  • The Besties - Sweden song
  • The Pixies - Debaser
  • Cansei De Ser Sexy - Let's make love and listen death from above
  • Damien Rice - Accidental babies
  • Emily Haines - The Lottery


Nu är nog mina muffins klara. Hoppas de är ätbara också.


Helga


Xpartners - Come on let's be friends


Kommentarer
Postat av: Syster Dyster

Å vad gott med muffins!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback