bloggbrist

Det här är just nu en sån där extremt tråkig blogg där jag skriver saker som "idag har jag jobbat och nu ska jag tvätta och sen laga nåt att äta och sen sova och så vidare och så vidare..".


Igår kväll var jag på mysiga utserveringen Taket som, logiskt nog, är belägen uppe på V-dalas Alvar Aalto-tak. Jag åt nachos med kall köttfärs samt kladdkaka som enligt menyn skulle vara "småvarm". Men med tanke på att nachostallriken troligen egentligen skulle vara genomvarm blev vi inte så förvånade över att kakan var iskall. Proportionerligt var det åtminstone. Och gott.


image679

för att hitta upp till taket har en massa röda pilar placerats ut, både bloggkollega och jag var dock blinda och lyckades gå fel ungefär fem gånger på vägen upp...


Men nu är det faktiskt tvättdags. Har inga rena underkläder och jag är inte så rik att jag köper nytt varje gång jag hamnar i den situationen. Troligen kommer jag aldrig ens bli så rik, men jag har faktiskt inget emot att tvätta så det gör inget.


Helga

It's a musical - Pain song
fick en hembränd blandskiva (is the new blandband) av bloggkollega igår med en massa bra musik, till exempel denna låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback