flaggig dag?

idag är det nationaldagen. jag har fortfarande, vid en aktningsvärd ålder av 23 hela år, inte riktigt förstått vad man ska göra en dag som denna.
vifta med flaggor? springa runt och vara nationalpatriotisk? sjunga nationalsången?

inget av dessa alternativ lockar mig särskilt mycket. jag ägnar dagen åt att tvätta istället. det är betydligt mer behövligt än att skutta runt på stan, hysteriskt flaggviftande med ngn liten gratis pappersflagga som går sönder efter tre vift.
att tvätta ger mig en betydligt större tillfredsställelse. och rena kläder!

jag tror även jag ska ge mig ut i solen tillsammans med en bok. och lite bra musik, tex "cold war kids". inte kanske så somrigt, men så bra så bra. ska dock se till att smörja in mig så jag inte bränner mig. hm. har jag ngn solkräm tro?




ciao! au revoir! bye! osv..

ia

cold war kids - hospital beds

Kommentarer
Postat av: Helga

Hihi, du firade ju nationaldagen med en stövelklappig dejt. Och jag firade den med att tentaplugga och äta massa glass. Nu ska jag snart iväg, pynkynkminkillerutterbajs

2007-06-07 @ 11:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback