frosserihelg

Söndag. Det regnar ute och mina skor är genomblöta, men jag är nöjd. Och mätt, efter de senaste dagarnas matorgier. Har haft trevligt besök av min ålandsemigrerade vän Jenny hela helgen. Vi har spenderat säkert 70% av tiden liggande i sängen. Det kanske inte låter som värsta jätteroliga helgen, men det har faktiskt varit heeelt underbart. När vi inte har legat i säng respektive på madrass och pratat skit (det kändes som förr i tiden när vi alltid sov över hos varandra) har vi ätit. På fredagkvällen massor med ost och kex. I går toast skagen till förrätt och fläskfilé, klyftpotatis och bearnaisås till huvudrätt (efterrättskexen + ost tog vi till frukost idag i stället). Idag sushibuffé nere på stan och jag kan knappt röra mig, trodde nästan inte man kunde bli såhär mätt av sushi. Sen har vi även druckit rödvin, sangria och de klassiska blå kryssningsdrinkarna. Värsta njutningshelgen.


Var riktigt skönt att inte gå ut, hade ändå ingen lust med BJ eller äckel-Platina. Sömn är underskattat. Och nu har jag lite post-shopping-ångest. Jag hatar att jag alltid hittar så mycket fint när jag går på stan. Jag borde hålla mig därifrån.  

                     
matorgasm


Undrar om bloggkollega Ia gått upp i rök eller om hon bara skiter i att blogga från glada Hudik?


Helga


The Shins - Kissing the lipless


Kommentarer
Postat av: kollega

ynka.. att pussa på ngn utan läppar låter läskigt. och jag struntade blankt i bloggning direkt från hudiksvall.. trodde ingen skulle märka det.. men nu har jag minsann levererat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback