frustrationsutgång

Vuxenpoäng är att vara kvar på Bryggan när det är världens drag, man är lite salongsberusad och folk börjar dansa och sen helt moget åka hem redan klockan elva eftersom man ska upp och jobba dagen efter. Jag hatar att var vuxen. Och jag hade minsann kunnat vara ute längre och ändå jobba i morgon. Men får man inte allt så kan man lika gärna vara utan resten och det verkade så jävla jobbigt att hänga in jackan i garderoben. Dessutom var jag osminkad och hade sunkkläder på mig (som om någon på snerikes skulle brytt sig om det).


Hmm. Jag vill vara ledig och kunna gå ut en tisdag och bara ha kul och inte behöva tänka på morgondagen.


Helga


The Pipettes - Sex


Kommentarer
Postat av: Syster Dyster

jag vet känslan. Det är förjävligt om du ursäktar språket.

Postat av: cilia

jag tycker d va starkt av dig. lugn o orubblig stegade du ut i den ljumma sommarkvällen utan minsta tvekan eller bakåtblick, trots våra böner.

2007-06-21 @ 14:51:34
Postat av: Helga

haha, jaa, men det var inte lätt att gå därifrån! Det var egentligen mest för att det var för varmt och jag inte orkade hänga in jackan som jag bestämde mig för att det fick vara nog.

2007-06-21 @ 15:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback