halvtant

Och så var man 25 också. Är väl dags att börja krisa snart, fast jag tror jag väntar lite till. I kväll blir det i alla fall trevlig middag på V-dalas sommarrestaurang Taket. För det ÄR verkligen sommar nu och det här trevliga vädret får gärna fortsätta ett bra tag till, gärna resten av sommaren.


Helga, rent siffermässigt ett år vuxnare


Gyllene Tider - Juni juli augusti
har jag som ringsignal på min nya flashiga mobil, så oindie it hurts, men den är somrig och det var min syster som skickade den till mig


Kommentarer
Postat av: psyk-Sofia

Grattis H! Jag joinar dig åldersmässigt i höst. Ha en bra kväll!

2007-06-11 @ 18:29:04
Postat av: Jenny och Jocke

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

2007-06-11 @ 18:29:35
Postat av: Lillasyster

Grattis!

Postat av: huvet

Grattis! Krisa kan du göra när du blir 26, det var värre tycker jag...

2007-06-12 @ 07:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback