huvudvärksblogg

Mitt huvud är dumt. Hela veckan har jag haft lite huvudvärk, men jag har tänkt att det typ är vädret och jag har ju mått bra annars. Idag fick jag för mig att jag skulle gå och träna. Ibland brukar ju huvudvärk gå över om man rör på sig, folk brukar säga det i alla fall (jag har nog aldrig varit med om att det verkligen varit så). Det var en väldigt dålig idé. Huvudvärken blev genast elakartad, så fort jag började röra på mig högg det till och gjorde apont. Jag stannade på passet i tio minuter, trots att de spelade helt bra musik som yeah yeah yeah song och under bordet (liten filosofering angåendet detta: varför är det bara på intensivpass de har bra musik? har alla andra friskisledare asdålig smak? mer vältränad = bättre musiksmak? det stämmer ju inte; indiemänniskor är ju oftast spinkiga som streck, jättesvaga och vägrar dra på sig piffiga träningskläder, vadå fördomar?) 

Sen var jag jättearg över att jag åkt iväg på passet trots min huvudvärk, jag har nämligen haft exakt samma slags huvudvärk förut och råkat ut för samma grej. Morr. Jag åkte hem och duschade i stället. Nu ska jag smörja in mig med vit choklad-doftande body lotion så jag kan ligga och lukta på mina armar innan jag somnar. Och sen ska jag titta på det allra sista avsnittet av Six Feet Under som jag missade när det gick. Jag antar att jag kommer att gråta floder. Har redan gråtit floder idag när jag hackade lök på jobbet så det verkar vara en väldigt gråtig dag det här.

här begraver de Nate tror jag...ett av de sista avsnitten. snyft.

Helga

The Tough Alliance - First class riot
apropå felhörningar så tycker jag det låter som om de sjunger "don't you diet", men jag tror att det ska vara "don't you die yet"


Kommentarer
Postat av: kollega

vad i.. DÖR nate åxå??? viljen tur att jag inte följt det lately. jag skulle nog utvecklat den där depressionen du försökte pracka på mig trots allt.. ynka.

Postat av: kollega helga

jaa, han dör också, fast jag missade just det avsnittet..men avsnittet efter där de begravde honom var fruktansvärt. Nu har jag sett sista och gråtit massor, men det var helt fint slut...typ lyckligt-sorgligt...buhu.snyft.

2007-06-14 @ 22:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback