kan man hetsäta korvspad?

Det är skönt att vara ledig och ha tid att blogga. Inte för att jag har något att skriva, men ändå. Det tar verkligen sjukt mycket längre tid att packa ihop allt än jag trott. Jag hittar saker jag inte har någon aning om vem de tillhör (jag har bara bott här med tre personer, men det känns som fler) och sånt jag trodde jag gjort mig av med för tio år sedan. Varför måste man vara en sån hamster..?


Jag och bloggkollega diskuterar hetsätning och godisillamående och jag blir sugen på godis av diskussionen (helt begripligt). Morotskaka skulle också kunna funka, men den åt jag upp igår.
 

I kväll ska jag maratontitta på OC efter att jag har gått igenom alla köksskåp. Har upptäckt att någon har stulit mina flyttkartonger jag trodde jag hade. Jag skulle vilja ha minst fem flyttkartoner hemkörda tack, orkar inte gå runt och tigga bananlådor på ICA. Kanske kan jag packa allt i svara sopsäckar (eller hmm..där blir det bestämt nej..)?


Helga, uppenbarligen med hamstertendenser..


David and the Citizens - Now she sleeps in a box (in the good soil of Denmark)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback