ringer det en klocka när du hör namnet pavlov?

Idag sitter jag ute på gräsmattan utanför och pluggar (förutom när jag råkade somna och sov sjukt bra i ungefär en kvart). Jag borde bli brun om jag fortsätter i samma takt (brun med sol, mycket bättre..då slipper man lukta konstigt av BUS också). Det har varit värsta marsvindejten på gräsmattan, dessutom har Zorro försökt göra mig svartsjuk upprepade gånger genom att gå fram till andra filtliggare och smöra in sig. Djäknegatan - det är här det händer.


Det får gärna fortsätta vara såhär soligt efter min tenta också, då skulle jag vara mycket tacksam. Visserligen börjar jag jobba direk men ändå, att äta middag på balkongen är ju inte helt fel.


Helga


Belle and Sebastian - Another sunny day
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det härligt! Marsvinsdejt? Små barn?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback