self-pity

Jag tycker alltid så synd om mig själv när jag måste tentaplugga. Särskilt när det är strålande solsken och alla andra tycks ha haft terminsavslutning typ i fredags och sitter på filtar på gräsmattor, med frivilligt valda böcker, på uteserveringar med ett glas rosévin. Idag går det inte alls bra att plugga. Dessutom har jag huvudvärk. Att slöplugga i helgen i solen var mest bara skönt, att intensiv-stress-nöta-in saker är inte det minsta roligt. Jag förtjänar en kort paus nu. Med leverpastejsmackor och Shout Out Louds.

jag vill ha semester! som här - öland förra året...lovely


Längtar till helgen. Men enligt dumma (och förhoppningsvis opålitliga) SMHI ska det vara ett moln helt utan sol i Södertälje. Jag tycker faktiskt jag förtjänar lite sol lagom till min 25-årsdag.


Helga


Shout Out Louds - Time left for love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback