träningsvärk och handsfree..

jag har träningsvärk. så går det när man får gym-hybris. jag borde veta bättre, men det gör jag inte.. jag lever inte som jag lär.


jag kan de latinska namnen på musklerna jag har ont i. detta hjälper tyvärr inte.. de gör ont ändå.

jag har ägnat kvällen åt att prata i teflon med bloggkollega som skulle inviga sin handsfree. det gick ganska bra. hon fick bara robotröst ibland. nu kan hon sälla sig till psykfallen som ser ut att gå och prata högt för sig själva på stan. jag är lite avundsjuk. vi pratade om bl a kk. kk förstör mitt liv. eller i varje fall min chans till underhållning. dumma kk. kk är alltså i detta fall inte ngn jag har sex med utan en helt okänd person jag bestämt mig för att hysa agg mot.

helga hämnades även för att jag prackade på henne förkylningsråd när hon inte ens var sjuk. som den spykolog hon är försökte hon i sin tur pracka på mig en depression. jag är dock inte det minsta deprimerad. det tänker jag fortsätta med. på psykfronten kan jag sträcka mig till att skaffa handsfree till mobilen..

ia

låt: tom petty - free falling
denna låt skulle nog tom jag kunna lära mig spela på gitarr. den verkar bestå av ungefär tre ackord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback