även psykologen säger gnäll

Min tur att gnälla. I natt drömde jag en evighetslång dröm som visade sig vara en reklam för nässpray. Måste härmed erkänna att jag faktiskt hatar nässpray. Visst, det är funktionellt och så och underlättar andningen, men jag får så sjukt ont i halsen av det. Och då är liksom biverkningarna värre än själva lindringen.


Är på sjukt dåligt humör. Har verkligen inte lust med ännu en sängliggande dag. Jag håller på att dö av uttråkning samtidigt som jag inte orkar med något annat.


Jag tvivlar även på att det är möjligt att skriva ett tråkigare blogginlägg. Nu ska jag äta glass och tycka synd om mig själv. Synd att det inte finns andra som gör det. Jag skulle vilja ha en underhållare slash inköpare (kattmat och mer glass) slash sängvärmare slash matlagare (lyxig middag serverad på sängen). Fast med tanke på att jag inte duschat på typ tre dagar tror jag att jag föredrar mitt eget sällskap. Och kanske lite Varan-TV ("then you snatt the daim").

så här ser man ut när man nyser enligt apoteket. hur kommer man på tanken att ta kort på en nysning?



Helga ("åh vad det är synd om mig")


Morrissey - Life is a pigsty                                                                
nej, så illa är det inte, men jag tycker att man SKA få överdriva lite (eller mycket) ibland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback