bloggning om bloggkris..

har just läst bloggkollegas inlägg och satt och fnissade för mig själv i några minuter. våra kriser är tydligen ganska ynka, men om det ens uppkommer något krisliknande så ska det tydligen banne mig redas ut in i minsta atom. tror iofs inte att kriser består av atomer, men hade de gjort det hade vi varit nere på den nivån igår..
undrar om det är nkt typiskt tjejer eller bara typiskt oss?

jag blir dock deprimerad om jag inte får skvallra lite grann åtminstone. men som sagt, det får väl (in the future when all is well) vara så riktigt kryptiskt så inga mammor (framförallt) eller ior eller helgor blir upprörda. förmodligen kommer det sluta att vi blir så kryptiska att vi inte ens förstår själva vad vi skriver. då kommer vi säkert fixa så att vi krisar om det också på något sätt..

det ynka skvallret i denna ynka blogg kommer alltså i fortsättningen inte vara så uppenbart att det säger: helga hade hemmamatch igår eller ia är billigast av oss och hade hånglat med fyra killar på samma uteställe*

*INTE samma kväll kan inte tilläggas nog många gånger!

hm. nu borde jag kolla upp busstider inför min lilla tripp i morgon. iofs har jag redan gjort det men jag är en stark anhängare av check, check and double-check-principen. vill helst inte komma försent. det ser inte så bra ut tror jag.

image579
trots vår hemmagjorda kris så är vi sådana riktigt goda vänner. soffkudden är tydligen också den vår vän. kan lätt bli så efter x antal glas rödvin.. jag ser iofs lite konstig ut, har för mig att jag höll på att dö av skratt när bilden togs. men jag kisar iaf så mycket så man inte ser att jag skelar, det är positivt.

ikväll är det house! yaaay!

ia

låt: essex green - uniform
jag tycker om essex green. dom är mysiga.

Kommentarer
Postat av: Helga

Haha, ja, det där med att vara kryptisk utan att bli så kryptiskt att det blir en kris på grund av det kanske inte är helt lätt. Men utan våra små utlämningar av varandra skulle det inte bli mkt smaskiga detaljer i den här bloggen direkt, vi får väl helt enkelt se till att synkronisera varje gång så ingen känner sig extra uthängd. Har man lyckats med två yrkeskategorier (jag räknar samuraj som en kategori och läkarstudenter som en) så kan man väl göra det igen..hrm..

2007-03-20 @ 21:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback