dagens droger: cola och ipren

detta inlägg är skrivet under lätt coca-cola- och iprenpåverkat tillstånd


Måste faktiskt säga att iTunes är väldigt smart. Varför har jag inte fattat det innan. Nu hittar jag en hel massa gamla bra låtar som jag inte hört på jättelänge. En liten parantes sådär.


Idag har jag huvudvärk, rödvin är farligt. När jag vaknade i morse kunde jag inte röra mig, jag låg bara och gnällde och tyckte synd om mig själv. Det var INTE alls synd om mig, jag var absolut huvudansvarig för min huvudvärk. Jag tyckte inte gårdagkvällen på v-dala sög big time. Det kan bero på att jag varken tappade bort min plånbok eller hade elakartad skoskav. Sibiria var bra, fast jag lyckades av någon anledning missa typ hälften och var inte särskilt aktivt lyssnande. Inte heller kom jag ihåg att ta den sedvanliga usla konsertbilden, dåligt av mig. Den enda ynka grejen som inträffade var att jag blev lurad när jag för typ första gången i mitt liv skulle köpa eget snus (annars är snustiggeri ganska kontaktskapande men jag tänkte att jag skulle vara en självständig kvinna och ta ansvar för mitt eget missbruk). I stället för gott lakritssnus fick jag små miniportioner tjejsnus. Mycket upprörande! Jag ska aldrig mer köpa snus, jag verkar inte vara särskilt bra på det.  


 

Några bilder från gårdagen bjuds på här:

kvällen började hos ia i flogsta, här i en vild omgång kuddkrig med sofia.


för att skapa lite spänning i tillvaron bestämde vi oss för att lifta till v-dala


men det var inga bilar som stannade...boring..vi fick ta en bussi i stället.

på v-dala träffade vi cecilia och klämde ihop oss på en obligatorisk toalettbild


Helga, som nu ska äta något och ta tag i sitt liv...eller åtminstone duscha..


Badly Drawn Boy - The shining
and suddenly you're in love with everything


Kommentarer
Postat av: ia

förtjusande bild. man ser att jag är full.. jag skelar. blä.

Postat av: ia

förtjusande bild. man ser att jag är full.. jag skelar. blä.

2007-03-19 @ 12:02:03
URL: http://ynka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback