en älg i min väska

Värktabletter fungerar och jag känner mig tillfälligt frisk (men det är bara dåligt för då blir jag deprimerad när de slutar verka). Lyssnar på musik och fnissar lika mycket varje gång Annika Norlin sjunger "jag har en älg i min väska, ahahaa ahaha" . Okej, jag vet att hon trist nog sjunger om tidningen Elle men ändå...jag är bra på
fellyssningar. 

 om jag skulle ha ett djur i min väska skulle det vara en filosoferande schimpans


alvedonpåverkad Helga

Säkert - Är du fortfarande arg?
bästa citaten:
"jag har färgat håret och jag har fått pollenallergi" -
som om det var helt jämförbara vardagliga grejer
"katten fick fyra fina ungar, tre av dom dog och den fjärde heter Sam"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback