ett långt hårt straff

Om man ska behöva gå på intensivpass för att slippa få höra Sjumilakliv så är det väl det jag får satsa på. Helt ovanligt med ett friskispass med BRA musik (som Magic Numbers och Håkan samt stretching till Mad World från Donnie Darko). Misstänker starkt att jag inte kommer ta mig upp ur sängen i morgon bitti på grund av elakartad träningsvärk, men det var sjukt skönt. Jag kanske ska inleda en ny intensivpass-period, var väl typ ett år sen jag var duktig på att träna. Efteråt var mitt ansikte rödare än både min röda jacka och min iPod (och jag överdriver absolut inte).


Jag har kommit på att jag inte alls är sugen på mer tentaplugg. Vad jag är sugen på är en slapp dag med nedladdade tv-serier och bra filmer. Är sjukt dålig på att titta på film, eftersom jag nästan aldrig gör det så får jag för mig att jag inte kan slösa tid på dåliga filmer utan jag vill bara se bra grejer. Vilket leder till att jag bara ser om sånt jag redan sett för att jag då vet att det är bra. Haha.

en mycket bra film med en lite speciell kanin som jag för ovanlighetens skull inte vill klappa, den verkar så omysig.


Helga, som inte alls ska knarka filmer och tv-serier utan hålla sig till psykologiska tester några dagar till.


Union of knives - Evil has never


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback