jag är en intelligent 11-åring!

jag har blivit IQ-testad enligt konstens alla regler. i ett test för 11-åringar. spykolog-helga behövde en försökskanin innan hon satte igång att testa riktiga kids, och eftersom jag är ganska omogen (speciellt när jag är bakis, vilket var fallet under testets genomförande) var jag ett lämpligt val. hon mutade mig med lite godis och sånt kan jag inte stå emot.
mitt IQ blev 146.
jag är en mycket intelligent 11-åring!


förmodligen kommer jag sluta såhär.. fast tjej.

den stora frågan är dock hur min 23-åringsintelligens ser ut? jag misstänker starkt att jag INTE har 146 där.. vore kul att kolla upp. visar det sig sedan att jag är efterbliven och har ett IQ på 60 får jag deala med det då.

nu ska jag ta en intelligent promenad till ICA maxi och införskaffa tops..ar. jag mår psykiskt dåligt om jag har slut i mitt topsförråd. har rotat fram mina trucker-solglasögon från OK i iggesund så nu är jag redo!

au revoir!

ia

låt: first floor power - car, travel far!
från min nyhemkomna LAB100-samling.

Kommentarer
Postat av: mamm

Underskatta inte en elvaåring. Jag tror jag var som smartast när jag var fem.

2007-03-14 @ 21:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback