prestationsångestfri bloggning

Igår hade vi över 700 läsare. Det är så man kan få prestationsångest. Bara för att visa att jag är totalt prestationsångestbefriad ska jag blogga om ingenting. Det gör jag för att slippa tentaplugga. Alla vet ju att bloggande är en godtagbar ursäkt.


Så, idag har jag återigen suttit med alla dessa kryptiska testnamn som förkortas med typ tre bokstäver och har en miljon delskalor som man kan roa sig med att göra akronymer av för att komma ihåg. Sen har jag även varit på en intervju som jag inte trodde var någon seriös intervju (vilket gjorde att jag gick dit helt oförberedd), men som typ visade sig vara det. Vem bryr sig om gymnasiebetyg nuförtiden liksom? Visar ett MVG i Fysik B att jag är bra på att motivera folk till att gå och handla?


Sen har jag inte mycket mer att säga. Jag har skrivit en lång lista på vad jag ska göra efter tentan. Jag tvivlar på att jag kommer hinna med allt i morgon, men det är en ambitiös lista i alla fall. Kanske hinner jag inte ens med det viktigaste på listan (dvs städa) eftersom jag hittar roligare saker att ta itu med.


Nej, nu ska jag fortsätta sitta och frysa vid bordet fullt med papper och böcker. Undrar när den där våren hade tänkt ta och komma tillbaka.


Helga


Her Space Holiday - Sleepy California


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback