sjuk sjuk sjuk

Vaknar med mer halsont och lite feber och blir skitirriterad över att jag ska behöva bli sjuk just nu. Okej, det är väl aldrig bra att vara sjuk, men på den här kursen är det faktiskt inte acceptabelt. Därför är jag taktisk och bestämmer mig för att stanna hemma från morgonens föreläsning eftersom man faktiskt får missa vissa föreläsningar. Meningen var att vila för att må bättre i morgon, ringa ett viktigt samtal, sen ta mig till skolan till personlighetstestningen och därefter försöka orka jobba några timmar. Meningen var inte att sätta på datorn (jo, men bara för att hitta ett telefonnummer) och blogga.


Just det.


De pratar om vår på vädret varje dag nu. Och det regnar. Ibland undrar jag hur man orkar bo i det här landet hela hösten/vintern varje år. Varje år när det börjar bli vår tycker jag det är helt otroligt att man stått ut.


Nej, nu ska jag knapra alvedon och dricka te.


Helga


Mika - Grace Kelly


Kommentarer
Postat av: Sofia

Inge bra att vara sjuk ju! Men det va trevligt te-drickande och House-tittande igår!
KRAM

2007-03-07 @ 17:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback