snyggaste rosa cyklen!

jag har blivit med cykel! åtminstone temporärt.. den är rosa. och är min för en helg!
det känns riktigt lyxigt.
det är brorsans flickvän som har lämnat den i vår ömma vård under helgen och detta tänker jag minsann utnyttja till max!

idag fick jag till exempel cykla till ackis när jag skulle ha mina coola KOL-patienter, istället för att, som tidigare, knata. folk tittade avundsjukt på mig när jag susade fram längs cykelvägarna.. jo, det var absolut avundsjuka! vem vill inte ha en rosa cykel? dessutom med cykelkorg!

jag låste fast den ordentligt så ingen sneaky läkare, sjuksköterska eller nyutskriven patient skulle snatta den. funderade på att sätta upp taggtråd runt den också, eller kanske lägga ut små råttfällor runt. eller björnsaxar..

ia

låt: the divine comedy - gin soaked boy
i'm the spirit in the sky
i'm the catcher in the rye
i'm the twinkle in her eye
i'm the jeff goldblum in the fly


jag upptäckte att jag hade den hemma och nu lyssnar jag den på repeat.. tänk vilka fynd man kan göra!

image582 image583
the divine comedy i två versioner. jag föredrar den som gjort låten ovan.. och det är inte dante i röd klänning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart att alla vill ha en rosa cykel. du har varit rädd om den ser jag, den är finare nu än innan. lovar att du får låna den igen nästa gång jag åker bort! massa kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback