teköpsuppoffring och delicatobollssnatteri

Jag är en hemsk människa som snor delicatobollar av min sambo. Det är alltid likadant. Varför kan hon spara saker och inte jag? Sen köper jag nya goda grejer åt henne varpå jag äter upp dem igen. Tur att jag inte bor i korridor, jag skulle stjäla skamlöst av alla och bli hatad och utsparkad. För när jag själv köper något gott äter jag minsann upp det så snabbt att ingen annan har en chans.


Har åtminstone varit lite snäll idag. Jag uppoffrade mig och köpte te på hemköp för min bloggkollegas skull. Haha. Det var länge sen man spionerade och förföljde någon, hade glömt bort hur roligt det är. Trots att det inte var min hang up det rörde sig om fick jag nästan sympatikuspåslag av spänningen i hela situationen.


Har ätit sushibuffé så jag är mätt mätt mätt. Men sjukt gott var det.


Helga, nästintill frisk


image573
jag åt minst 20 sushibitar OCH asiatisk buffé - men så hade jag inte ätit annat en lite gröt på hela dan innan också..

Pelle Carlberg - How I broke my foot and met Jesus


Kommentarer
Postat av: ia

leg. stalker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback