tre små piltar!

jag har varit och hälsat på min vän åsa (samma person som anklagade mig för att lukta wunderbaum) och hennes rottweiler ally och allys tre små valps. världens sötaste är dom! och alldeles små, och tjocka. och så kan dom inte skälla eller morra ordentligt utan piper bara på ett väldigt ynka sätt. jag funderade på att smuggla hem någon av dem i fickan.

dom är tydligen mycket fina valpar. ägaren till valpsens pappa kom å tittade en sväng också, och hon å åsa satt och diskuterade två av piltarnas huvuden och nosvinklar och svansar på ett mycket lyriskt vis. jag tycker alla valparna såg likadana ut. små och runda. och gulliga. och pipiga när de var hungriga.


här är alvin och amanda. prick två veckor gamla. alvin har så tjock mage så han sover alltid på rygg.


jag och lilla.. öh.. well, nån av piltarna är det iaf. tänk att dom här små knyttena ska bli 55-kilos rottweilers.. 

ia

låt: april march - chick habit
sjukt rolig låt från den sjukt roliga filmen "but i'm a cheerleader" som jag å åsa och valparna kollade på igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback