uppmärksamhetsstörning light

Jag har grava koncentrationssvårigheter just nu. Det yttrar sig främst i att min hjärna hellre vill tänka på andra saker än WCST; RPM, SRB, CAT, APU, BKT och en miljon andra livsnödvändiga (?) grejer. Min hjärna vill till och med hellre tänka på städning. Men det får jag vänta med tills efter tentan. Då är det obligatorisk efter tenta-städning.


Ska nog duscha i stället för att traggla instuderingsfrågor. I kväll blir det
Velvet på v-dala, men innan det vindrickande i Flogsta hemma hos bloggkollega. Mycket trevligt! Förra helgen låg jag bara hemma i sängen och nös, tyckte synd om mig själv och läste böcker så nu tycker jag att jag förtjänar lite (eller mycket) rödvin. Men först måste jag ta tag i dagens i-lands-problem: vad ska man ha på sig egentligen?



velvet - en sån riktigt god klubb med nästan bara bra musik


Helga


The Organ - Love, Love, Love

tjejer från Kanada


Kommentarer
Postat av: Ida

vi kanske kommer och slår våraw glada ihop med er sen!

Postat av: Sanna

Ikväll är det min tur att ligga hemma i sängen och nysa. Yiiha...
Ha det så kul på Velvet!

2007-03-17 @ 19:13:18
URL: http://kontrakt.blogg.se
Postat av: Sofia

Mkt trevligt vindrickande ikväll! Nästa gång ska jag ha nationsleg så jag kan hänga på ut!!

2007-03-17 @ 22:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback