vårkänslor

Ja, jag VET att det troligen kommer snöa igen om två-tre veckor och att solen knappast kommer skina ihärdigt varje dag. Men just nu orkar jag inte tänka på det, för idag ÄR det verkligen vår. Dessutom ringde en snäll postengubbe på dörren nyss med min nya ipod. Han föreslog även en kattdejt mellan sina tre hankatter och min Alvis. Alva tackar nog bestämt nej till det. Att postengubben var trevlig beror troligen också på att det är vår. Alla blir trevliga då.


Jag har varit i skolan och efteråt suttit vid Fyrisån och ätit glass i solen och bara njutit. Det kan nog inte bli mycket bättre än så. Eftersom jag inte har något att komma med som kan toppa dagens väder så slutar jag alltså här.

converse (fejk eller ej) är också ett säkert vårtecken. no more tjocka vinterstövlar.


Helga


Jenny Wilson - Let my shoes lead me forward


Kommentarer
Postat av: I

Visst är det härligt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback