ja, okej då, jag ÄR en boringbloggare

Jag gjorde ett fånigt test som skulle avslöja vilken typ av bloggare jag är. Först skrattade jag lite åt att syster Kerstin blev Wannabebloggare ("du tror du är på väg att bli nåt stort!"), men jag vet inte om det är så mycket bättre att bli tråkigaste typen man kan bli, det vill säga:

Tadam...
Du är:

Allt-i-allo-bloggare
"Du skriver om det mesta och vill absolut inte nischa din blogg. Du recenserar skivor, knåpar ihop politiska kåserier, antar allsköns "utmaningar", skriver om vardagsbetraktelser, tjejkvällar, gillar att fylla i listor och postar något enstaka inlägg om ett klädesplagg du gärna skulle vilja lägga vantarna på. Du gör allt för att understryka att du är openminded och att den ena dagen inte är den andra lik. Men det är precis tvärtom."

(Hrm, det stämmer ganska bra, förutom de politiska kåserier...sånt undviks både på bloggen och i vardagen)

Helga

Maia Hirashawa - You and me and everyone we know
söt låt och Maia är bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback